27 Mart 2016 Pazar

Ters ibraz Chargeback ( bahis )



Selam   kardeşlerim sizlere ters ibraz konusunda sorularınıza elimden geldiği kadarıyla yardımcı olamaya çalışacağım.




Kredi kartında aşağıdaki sebeplerle harcamaya itiraz edebilir;

  • Harcamayı hatırlamıyor ve satış belgesini görmek isteyebilir
  • Harcamaların tarafımdan yapılmadığını iddia edebilir.
  • Belirtilen  işlem tutarındaki nakit ATM’den alınmamış olabilir.
  •  Hesap özetinde aynı işlem birden fazla yer alabilir. Kart sahibi sadece bir işlem yapmıştır.
  • İşlem tutarı farklıdır. Satış belgesinin sunulması gerekir.
  • Alacak tutarı hala hesabına aktarılmamış olabilir.
  • İşlemlere konu mal/hizmet alınamamıştır. Konu işyeri ile çözümlenememiştir.
  • Bu hizmet bedeli farklı yollardan ödenmiştir.
  • İşlem bitiminden sonra hizmet bedeline ilave yapılmıştır.

    ve bunlarda biz ilgilendiren 

    1. sıradaki seçenek harcamayı ben yapmadım seçeneği ve 7 . sıradaki harcamayı yaptım hizmet alamadım . 

    şimdi kredi kartı ödemesi yaparken siteye ,cep telefonunuza  şifre gelmeden ödeme yapılmışsa içiniz rahat olsun bu ödemeyi geri alıyorsunuz hayırlı olsun . geri alma süresi tahmini 45 - 50 gün.

    kredi kartınızın şifresi kullanılmadığı için  yada telefonunuza şifre gelmediği için kredi kartınızdan şifresiz yetkisiz işlem yapılmış demektir.bu sorumluluğu banka yada parayı çeken işyeri almış demektir. sizde bankanıza son 180 güne kadar şifresiz yapılan tüm işlemlere itiraz edip ben yapmadım diyip iadesini talep edebilirsiniz .

    gelelim bizi lgilendiren diğer konuya 

    siteye para yatırırken 3d şifresiyle yapmışsanız yani ödeme esnasında bankanızdan size sms ile kod geliyor kodu giriyorsunuz banka bu sms den siz olduğunuz onaylıyor ve ödemeyi karşı tarafa yapıyor.

    burda uluslar arası kredi kartı anlaşmaları gereği müşterinin harcama itirazı yapma hakkı gizli tutulmuştur. 

    Ben bu ödemeyi yaptım fakat karşılığında hizmet alamadım demeniz yeterli . hizmet adığınızı kanıtlamak  karşı tarafa kalmış . buda mümkün değil. çünkü ellerinde sizin ıslak imzalı ürünü teslim aldınızı kabul ettiğinize dair belge gerekiyor.

    Gelelim bankaların ne yaptığına 

    bankalar bu tarz işlemlerde genelde işlemi dikkate almazlar saçma sapan red nedeni sunarlar amaç müşteriyi yıldırmak işlemden vazgeçirmek halbuki bankaların bu işten kaybı yok . 

    şifresiz işlemlerde bankanız genelde sorun çıkaramıyor hemen iade oluyo.

    şifreli işlemlerde ise bankaya ürün hizmet alamadım demiştik fakat banka bu seferde banka sizden ne hizmet aldınız yada ürün aldınız gelmedi kendilerine renk marka model 
    olarak belirtmenizi istiyorlar .şimdi burda bankaların asıl amacı sizi zora sokmak belirtemicek olduğunuzu biliyorlar. 

    ekstrelerinizi kontrol edin  harcamaların ayrımında  
    elektronik eşya yada kadın giyim aile veya yemek diye ayırır . 
    sizden burdan yola çıkarak işlemlerin sayısını vurgulayarak ve üzerinden geçen gün sayısını belirterek bu kadar ürünü aklınızda tutamicağınızı doğal olarak bununla ilgili detay paylaşamicağınız söyleyin. fakat ürünlerinizin en son geçen ayın son günü elimde olması gerekiyordu diye belirtin. yinede size yardımcı olmak için şu şu harcamaların elektronik eşya diye hatırlıyorum diyin fakat emin değilsiniz unutmayın. bununla ilgili zaten bankanızdan yardım istediğinizi söyleyin.

    paranısını geri alan kardeşlerime bi yardımım dokuna bildiyse ne mutlu bana .

    tabiki gönlünüzden kopan bir miktar parasını alabilen kardeşlerim için söylüyorum sitemin ayakda durabilmesi için  aşağıdaki hesap bilgilerine para yatıra bilirsiniz. 

    şube Trabzon teB
    hesap  no : 19756691
    ıban no :  
    TR860003200000000019756691
    iletişim:  mihracsen@gmail.com

48 yorum:

  1. mihrac kardeşim verdiğin destek için çok teşekkür ederim sayende 85000 tl mi geri aldım .çam sakızı çobam armağanı 3000 tl gönderdim sana hayrını gör adamsın adam

    YanıtlaSil
  2. Sağol kardeş bu batağa birdaha bulaşmaman dileği ile .

    YanıtlaSil
  3. abi acil yardimin lazim mail attim ulasamadim sana

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle hepimize geçmiş olsun. Ben bir miktar zararımı kurtardım.
    Size büyük bir rakam gelebilir ama kurtardığım para inanın kaybettiğimin 5'de 1'i değil..

    82.000 TL'yi X bankasından kurtardım. Tek kartla yapmıştım işlemleri. Hangileri 3D'li hangileri değil bilmediğim için son 7 aya başvuru yaptım. Banka 4 ay dışındakilere olumsuz döndü ama diğerlerini inceleyeceklerini söylediler.

    Başvurumu email ve fax ile eş zamanlı yaptım. Birini kapattılar birini baz aldılar. Ben sağlam olsun diye böyle yapmıştım.

    XXXX BANKA GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE

    Konu : HARCAMA İTİRAZI

    Bankanızın XXXX XXXX XXXX XXX Nolu kredi kart hamiliyim. Ekstrelerimde yer alan “ calling-card-bazaar.co, JUNLONG TIANJIN CHN, ecoPayz.com UK GBR, WANJING SHENZHAN CHN ve diğer ı daha önce duymadığım/bilmediğim yurtdışı firmalarından herhangi bir hizmet veya mal almamış olmama rağmen ilk harcama tarihi olan 29/04/2016 ve son harcama tarihi olan 26/10/2016 tarihli aşağıda belirtilen harcamalar (179 adet) için ekstreme toplamda Türk Lirası olarak yaklaşık 198.000 TL yansıtılmıştır. Harcamalar karşılığında hiçbir hizmet almadım, fatura veya döküm tarafıma gönderilmemiştir. İlgili firmanın sonradan yasadışı olduğunu öğrendiğim hileli forex sitesine para aktarımı yaptığını biliyorum. Söz konusu siteye yasal olmaması sebebiyle Türkiye’den giriş Türkiye Cumhuriyeti devleti tarafından yasaklanmıştır. Bu sebeple bağlantı kuramıyorum. İademi de yapmıyorlar.
    Firmaya ulaşamamakta ve firma yurt dışında olduğundan herhangi bir hak da talep edememekteyim.

    Bu nedenle aşağıda tarih ve miktarı belirtilen işlemlerle ilgili olarak;
    1-İşlemin tarafı olan üye işyerinden bu işlem karşılığı mal veya hizmetin satılıp satılmadığı ve satılma ilişkin belgenin araştırılmasını,
    2-Konuya ilişkin her türlü yasal başvuru hakkımı mahfuz tuttuğumu,
    3-Konu hakkındaki işbu itirazım üzerine mümkün olan en kısa sürede gerekli incelemenin yapılarak, sonucun tarafıma yazılı olarak bildirilmesini,

    Yaptığım harcama itirazının bir an önce sonuçlandırılmasını ve itiraz ettiğim harcama tutarının 'uluslararası chargeback kurallarına göre' hesabıma iade edilmesini istiyorum.



    İTİRAZ EDİLEN İŞLEMLER

    TARİH FİRMA ADI Tutar (TL karşılığı Tutar..)

    Bu şekilde bir dilekçe hazırladım. Altına da işlemleri ekstrelerden copy past ettim.. ekimin sonunda başvurdum. Henüz 2 ay dolmadan 82.000 TL’yi kredi kartıma iade etmişler.
    İnanın şok oldum. Batmıştım. Bu para bana ilaç gibi geldi.
    Ptesi bankayı aradım, kredi kartıma iade bekliyordum, bu para yapılmış. Limitim dışında fazla kalan rakamı hesabıma aktarır mısınız dedim.
    25.000 TL limit varmış günlük, her gün böyle arayarak 3 günde 72.000 TL’yi aktardım. ( kalan rakam kart borcuma düşüldü.)

    Sakın ATM’den çekmeyin, çekim parası ve %2,25 faiz işletiyor. Müşteri hizmetleri direk aktarım yapıyor. Hiç komisyon ve faiz yok.
    Kumar gerçekten büyük günah, Allah hepimizi affetsin. Önce keyfine oynuyordum, sonra kaybettiğimi geri kazanmaya çalıştım, hırs yaptım. Hiç paraya ihtiyacım yokken batağa girdim.
    350.000 TL borcum var şu an. Krediler vs artık 5 sene ödeyeceğiz.. Ama bu 82.000 TL bile beni çok rahatlattı. Keşke çok daha evvel pes edip itirazda bulunsaymışım

    Lütfen bahisi bırakın ve itirazınızı yapın. Bu bahis şirketleri ,şike vs varken ben bahisin temiz olmadığına inandığım an bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardimci olurmusunuz wp numarasi falan mevcutmudur sormak istedigim sorular var

      Sil
  5. Adem Kılınç kardeşim,aydınlatıcı yorumun için çok teşekkürler.Seninle aynı tutarlarda zararım var.Çoğunu havale ile yapmıştım,acaba bana da iade ederler mi?

    YanıtlaSil
  6. Alınan iadeler sadece kredi kartı ile yapılan ödemelerdir. Havale veya diğer ödemelerin iadesi yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredı kartlarımla teb akbank bahıs sıtesıne yatırım yaptım foy fatura cektı alabılırmıyız gerıye yardımcı oluraanız sevınırım

      Sil
    2. Sonuç ne oldu föy fatura iadeni yaptı mı ?

      Sil
  7. abi mail attım cevap verirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  8. Ben kredi kartima para yatirip bahis sitesine aktardim ust uste yai bir nevi doldur bosalt yaptim islemlerim 3 d siz idi bsnkaya hsberim uok diye dilekcenizin synisini yazdim sorun olurmu

    YanıtlaSil
  9. Hangi siteydi kardeşim?

    YanıtlaSil
  10. Şimdi bu adamlar fatura ödeme adı altında bir şirket açmışlar. (hemde türkiye'den BDDK onaylı) harcamalarım fatura ödeme adı altında yapılmış gibi görünüyor. İşlemler 3 dli. 1- Bankadan aranırsam ne demeliyim? 2- paramı alma şansım varmı?

    YanıtlaSil
  11. merhabalar illegal yabancı bir bahis sitesinden ayın 10 ve 11 inde 2 tane olmak üzere 1000 tl para yatırdım kredi kartımdan.3d şifresiz direk tek çekim yapıldı.Ekstreyi kontrol ettiğimde para çekimleri için elektronik giyim vs gibi acıklamalar yazılıp çin posları kullanılmış.Ben bu parayı geri almak istiyorum yardımcı olur musunuz?Garanti bankası kartı kullanıyorum.Yalnız şöyle bir sıkıntı var benim kredi kartımın limiti 1600.Ben önce 1000 yatırdım sonra tekrar para yükleyip bir 1000 daha yatırdım.Bu işlemlere itiraz şeklim nasıl olmalı?Bu işlemler bana ait değil dersem banka ekstreyi kontrol edip kredi kartıma para yatırıp tekrar alışveriş yaptıgımı görür.Dolayısıyla ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz?Para ödediğim şeyin hizmetini alamadım şeklinde mi itiraz yapılmalı yoksa bu işlemler bana ait değildir şeklinde mi olmalı?

    YanıtlaSil
  12. Kardeş yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  13. 0544 325 10 81 numaram sayısız para yatırmışlığım var bu şerefsiz sitelere avukatla da görüşmekteyim gören okuyan olursa yardımcı olacak arkdaşlar varsa benimle iletişime geçebilir kaptırmayalım paramızı bu köpeklere kolay gelsin saygılar

    YanıtlaSil
  14. Foy fatura denen odeme kurulusu para yatırırken sıteye hep bu sırket cektı alabılen varmı bundan

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. siteye para yatırdım hesaba geçmedi mesaj geldi foy fatura ödeme ve birde şifre param yandı mı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  17. anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar yardımcı olurmusunuz yapıkıredi havale yöntemi ile yatırım yaptım ve 75 bin tl zararım var ve para benim param değildi arkadaş kurbanı oldum lütfen bir akıl bir yol gösterin

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar garanti kaç günde aldınız ben 110 gündür bekliyorum. İnceleniyor diyorlar lütfen daha önce iade alanlar bilgi verip yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  20. Föy fatura da alamazsınız itiraz bulunulan banka belge gönderiyor. Online oyun almışsınız güya belge bilgi giriş çıkış tüm kayıtları sunuyor

    YanıtlaSil
  21. Merhaba qnbfinansbanka harcama itirazında bulundum kacar elektronik ve foy fatura itirazim şu şekildeydi

    internet üzerinden yasal olmadığını bilmediğim bir bahis ve kumar sitesine  kartımla işlem yaptım. oynadığım siteler hileli olmakla beraber kazandığım ve yatırdığım paraları iade etmediler ayrıca hesabımı kapattılar. bu sitelerin türkiyede yasak olmasına rağmen paravan şirketler aracılığı ile para yatırdığını öğrendim. bu nedenle bu sitelerden bahis oynamanın yasak olduğunu bilmiyordum. bankanızın bu tarz sitelere para yatırmaya izin verdiği icin yasak olduğunuda düşünmedim bu nedenle kartıma itirazda bulunduğum tutarların iadesini istiyorum ve bugun bir mesaj geldi itiraziniz sonuçlanmıştır size mektupla posta olarak yolanacak yazıyor olumlu veya olumsuz yazmıyordu bende bankayi aradim bana olumsuz olmus dedi evrak falan istemişler gelmemiş mi biseyler dedi bende dedim istemediler herneyse gelecek mektupta hersey yazar dediler şimdi olumsuz olduysa tekrar itiraz edip alma şansımız varmı neden olumsuz oldu onuda bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banka sonucu ne oldu

      Sil
    2. Foy odeme kuruluşundan ne aldiniz diye belge yolladi size banka

      Sil
    3. Dilekçede bahis oynadığınızı belirtmeyin kardeşim ondan red alırsınız. Hizmet alamadım diyin ne hizmeti dersede en mantıklısı fatura ödedim ödenmemiş demeniz.

      Sil
  22. Bende öyle 30000 bintlm gitti banada bir yardımcı olsaniz

    YanıtlaSil
  23. Foy fatura itirazi olur mu

    YanıtlaSil
  24. merhaba, halkbankasına hizmet almadığım yönünde itirazda bulundum.fakat 3 4 kere arayıp baydılar artık.ne hizmeti nasıl bir hizmet.bu şekilde direk şu hizmeti demem sizce sorun çıkaracak mı? fx e gittiğinde geri dönüş sizce nasıl olacak?

    YanıtlaSil
  25. Banka benden itirazım sonucu 201 işlem için ürünün niteliği ürünün talep ettiğiniz tarih ürünü vericek firmayla iletişim şekli gibi şeyleri istemiş itirazı başlatmak için ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum Föy Faturaysa eğer işlemlerin gerçekleştiği tarihte fatura ödemek istediğini, internet üzerinden hizmeti almak istediğini söyle. Fatura ödemek istediğinde kesin konuş. Tarih olarak 201 işlemin her birini aradan geçen zamana bağlı olarak tek tek hatirlayamayacagini söyle, yani kesin konuşma. İletişim şeklinde de kesin konuşma ama kesinlikle internet üzerinden olduğunu söyle.

      Sil
  26. Sanal kart kullanıyorsanız bankalar önce size sanal kartla harcama itirazında bulunamazsınız diyorlar ancak inanmayın böyle bir şey yok sanal kartla da ana kart gibi itirazda bulunabilirsiniz ben bu şekilde çok büyük bir meblağ geri aldım

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar merhaba,hepimize geçmiş olsun öncelikle. Bir yıldır oynuyorum ve sonunda sitelerle oynamak değil savaşmaya karar verdim. Geri alabileceğim işlemleri belirledim önce. İlk önce mobile ödeme yani google store uygulamasından paycell ile ödenmiş her biri 77tlik 3 işlem kurtardım. Bu konu google'i ilgilendirdiği için ve üzerinden 48 saat geçmediği için 10 dakika da geri iade aldım. Aynı şekilde 48 saat geçmiş bir işlemim daha vardı 35tl tutarında onu alamadim. Ama burda olay google ile akıl oyunu oynamak. Sizi arayabiliyorlar ve çok dikkatli cevaplar vermek gerekiyor çünkü adamlar zaten her şeyinizi biliyor. Bununla ilgili gelişme olursa aktaricam. Aynı şekilde Temmuz ayına da ait 400 kusur liralik islemlerimi halen google ile konusmaktayim. Daha sonradan farkettim ki bu işlemleri kartla yaptigimdan bunu banka ile görüşmem daha mantıklı. Garanti bankasına harcama itirazı yolladım. İçeriğinde Google Playden uygulama içi satın alımı yaptığımı ancak taahhüt edilen hizmetleri alamadığımı, üstelik uygulamanın Google Play Store dan kaldırıldığını mağdur olduğunu söyleyip, mailime gelen Google sipariş maillerinin ekran görüntülerini ekledim. Burda banka önce Google'a ulaşacak ardından Google uygulama sahibine ulaşacak ve savunmasını isteyecek. Eğer belge ile destekleyemezse(ki uygulama google store da yok ve aşırı saçma Foto Seç diye bir uygulama, satın aldığım hizmeti kullanmadığım kesin) itirazım olumlu olacak. Sonradan daha fazla araştırma yaptıkça FÖY FATURA ile bir sürü işlem yaptığımı farkettim, hem garantiden hem ziraatten. Bu kuruluşta izlememiz gereken yol şu. Ürün veya Hizmeti almadım diyorsunuz ve Hizmetin ne olduğu sorulduğunda fatura ödemek istediğinizi söylüyorsunuz. Karşı taraf zaten fatura kuruluşu ve sizin faturalarınızı ödediğini ispat etmek zorunda. Eğer bankanız sizi arayıp sözleşmenizi isterse, elinizde sözleşme olmadığını, işlemin e-pos yöntemi ile yapıldığını ve sözleşme sunma yükümlülüğünüzün olmadığını. Bu yükümlülüğün üye iş yerine ait olduğunu. Eğer bankaya verdikleri bir savunma evrağı varsa incelemek istediğinizi belirtin. Ben şuan garantiye başvurdum mobil uygulamadan hem uygulama alımı hem Föy Fatura için ve bu sabah başvurumu aldıklarını ve incelemede olduğunu belirten sms geldi. Aynı şekilde ziraate de en kisa zamanda fax cekicem. Gelişmeleri tek tek paylasicam ki ben bu süreçte bilgi bulamadim herkes kolayca görsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar Google a Foto Seç uygulaması harcama itirazım olumsuz döndü. Bu işlemler için bankaya da uygulama üzerinden harcama itirazı yapmıştım. Aradılar sakin bir şekilde konuştum. Uygulamanin ne işe yaradığını, ne gibi bir özellik satın aldığımı vs sordular. Sakince cevapladım. Tek hatam uygulama içi satın alımların yüklendiğini ama uygulama kısa sürede kalktığı için kullanmadığımı söylemiş olmam. Böyle bir uygulamadan harcama itirazı yaptıysaniz ve uygulama kalktiysa uygulama içi satın alımların yuklenmedigini söyleyin siz daha faydalı olur.

      Sil
    2. Bu Garanti Bankası uygulama ve Föy Fatura için yaptığım itirazları İnternet Bankacılığından aynı zamanda yapmama rağmen sadece Foto Seç uygulaması için aradı. Olumsuz sonuçlandı. Föy Fatura hala incelemede. İşleme almamış olmalarından korktuğum için bugün dilekçe yazıp faks da cekicem. Geçenlerde de Ziraat in harcamaitirizlari@ziraatbank.com.tr mailine 2 farkli kart için harcama itirazında bulundum, biri için otomatik ulaştığına dair mail geldi, diğeri için yine bugün faks cekicem. Ziraatten henüz aramadilar.

      Sil
    3. Garantiyi aradım sordum uygulamadan yaptığım itiraz ulaşmış isi savsaklamamalari için arayip sürekli sorun. Ziraat'e de faxım ulasmis pusudayim.

      Sil
    4. Garanti başvurumu kabul etti, arayıp sordular ödemek istediğim faturaları istediler ne kadar faturam varsa yolladim. İşlemler başladı karşı taraftan belge bekleniyor şuan. Ziraatte hala bir geri dönüş yok, üstelik
      hem fax hem mail attim ve ikiside ulaştı, pazartesi arayıp şubeyi sorucam olmadı gidip şubeye orda tekrar dilekçe doldurucam. Pes etmeyin arkadaşlar.

      Sil
    5. merhaba , föy fatura için dönüş ne oldu acaba paylaşır mısınız

      Sil
  28. Merhaba arkadaşlar, Bende burası gibi forumları araştırarak harcama itirazında bulundum. Fin. bankası için föy fatura olarak işlemleri vardı. Dilekçem işleme alındı diye mesaj geldi daha sonra bir mektupla karşı bankaya itirazın yapılacağını bu işlemi şu kadar zaman alabileceği filan bildirildi bana. İş bankası içinde şifresiz işlemlerim vardı ( şifreli olan varmı hatırlamıyorum ama ben yapmadım diye itirazda bulundum. ) Süreç devam ediyor olumlu veya olumsuz burda paylaşım yapıcam. olumlu olursa başvuru şeklindede sizleri yönlendirmeye çalışacağım. Bu illetten kimse fayda görmemiştir. Hemen bırakın ve itirazınızı yapın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finansbank enpara mıydı peki? Ne şekilde itiraz ettiniz?

      Sil
    2. hayır en para değildi daha sonra başka bir bilgilendirme geldi ve red edildi ürüz içeriği belge olmadığı için. tüketici heyetine başvurucam bakalım ne olacak.

      Sil
  29. İyi günler

    Tüm amaçlar için krediye mi ihtiyacınız var? Mali bir sorununuz mu var? Bridge Finance, müşterilere uygun bir faiz oranıyla finansal hizmetler sağlayarak garanti edilmektedir. Kredilerimiz basit ve hızlıdır. İhtiyacınız olan krediyi almak için bugün bizimle iletişime geçin. % 2 faiz oranına sahip herhangi bir krediyi bütçenizle eşleştirebiliriz. Eğer ilgileniyorsanız, lütfen (adrianbay0008@gmail.com) ile iletişime geçiniz.

    YanıtlaSil
  30. Herkese selam ,
    Ben Instabul, Türkiye'den Afet ve Rossella Kooperatif Servisi'ne, onlardan kredi fonu alma sırasında ve sonrasında samimiyetleri, açıklıkları, şeffaflıkları, doğrulukları, sevgileri ve destekleri için çok derin bir teşekkür etmek istiyorum. O dolandırıcıların ellerinde çok şey yaşadım ve son birkaç aydır yaşadığım her şeyi misafir olarak çevrimiçi olarak söylememe veya burada Türkiye'de bir ev almak için kredi fonu almama zaman izin vermiyor ama Tanrı cevap verdi. baştaki şüphe ve ciddiyetsizliğime rağmen beni kucaklayan ve benimle birlikte anlayan Bayan Rossella Riccardo'nun desteği ve sevgisi ile, iyi kalbi ve sevgisiyle, şimdi %2 faizli kredi fonları ile bir ev sahibiyim ve yemin ederim. bu haberi yayın ve ayrıca dünyaya, daha önce olduğu gibi kuru bir kemiği canlandırabilecek ve aynı zamanda canlandırabilecek gerçek ve birkaç iyi çevrimiçi kredi firması olduğunu da söyleyin. Bu tanıklığı dinlemeyi ve okumayı ihmal etmeyin, çünkü bu gerçek bir hayat değiştiren deneyimdir ve bu tür bir dönüşe ihtiyacı olan herkes bundan tereddüt veya şüphe duymamalıdır çünkü ben kanıtladım ve Cennetteki Tanrı'ya yemin ederim ki bu hikayenin gerçek ve gerçek olduğunu kanıtladım ve ayrıca onlarla yaşadığım deneyimin hikayesi. Finansmana ihtiyacınız varsa e-postalarına göz atın! e-posta: rossellacooperative@hotmail.com veya e-postası aracılığıyla onunla iletişime geçebilirsiniz: rossellacooperative@hotmail.com hızlı sohbet çağrısı veya whatsapp/ +35677926593

    teşekkürler
    Afet

    YanıtlaSil
  31. Acil bir kredi mi arıyorsunuz? Lütfen E-posta yoluyla bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: tw1754392@gmail.com /WhatsApp :+254716866840, nasıl başvurulacağına ilişkin ayrıntılı ve hızlı prosedür için.

    YanıtlaSil
  32. Günaydın ben Ahmad Asnul Brunei adım ve Letonya'da yaşıyorum İnternetten kredi almak için aylarca uğraştıktan sonra hayatımda Tanrı'nın iyiliği hakkında konuşmak istiyorum ve dolandırıldım bu yüzden kredi almakta umutsuzluğa kapıldım İnternette yasal bir borç verenden bir kredi, sonra Walter Chad adında bir arkadaşımın bir yorumunu gördüm ve kredisini hızlı ve kolay bir şekilde herhangi bir stres olmadan aldığı bu yasal kredi şirketinden bahsetti, bu yüzden beni bayan adında bir bayanla tanıştırdı. Kredi Kredi Kuruluşları adlı bir şirketi yöneten Julian Hoffman, bu nedenle %2 gibi düşük bir faiz oranıyla 75.000,00 dolarlık bir kredi başvurusunda bulundum, bu nedenle kredi onaylandı ve banka hesabıma da yatırıldı. bozuk işimi sürdürmek ve faturalarımı ödemek için kredimi bu şekilde alabildim, bu yüzden kredi almak isteyen herkese hızlı ve kolay bir şekilde onunla iletişime geçmelerini tavsiye ediyorum Kredi şirketine e-posta ile: (loancreditinstitutions00@gmail.com) ) / veya Whatsapp: +393512114999 ihtiyacınız olan her türlü krediyi almak için aylarca, hayatımın en büyük referansını okuduğunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil